Łączna liczba wyświetleń

piątek, 9 września 2011

Blog Lublin zagościł w Kurierze Lubelskim

         W piątkowym numerze Kuriera Lubelskiego pojawił się artykuł dotyczący mojego bloga. Dziękuję za zaskakujące zaproszenie redakcji, wymieniając tu "odpowiedzialnego" za to red. Marka Szymaniaka. 
      W artykule przeczytamy również o blogu Jaskinia Merlina, w którego zdumiewające historie polecam się zagłębić!
        Pozostaje mi życzyć sobie aby wszystko co opisuję na blogu służyło dobru Naszego Miasta, co za tym idzie - dobru mieszkańców. 

          

5 komentarzy:

  1. Nie zostaje mi nic innego jak życzyć po stokroć obfitych obserwacji i ciekawych wniosków w formie postów na temat miasta, które tak mocno jest zakorzenione w moim sercu! Pozdrawiam serdecznie. Michał:)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) Niech służy, niech służy, Bartku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje!
    Ja natomiast jestem bardzo wdzięczny, że otwierasz mi okno przez które mogę od czasu do czasu zajrzeć do domu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie z Kuriera dowiedziałem się o blogu.
    Cóż, będzie więcej odwiedzin, więcej komentarzy to i więcej "blogowej" pracy ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za dobre słowo. Mam nadzieję, że będzie spełniał oczekiwania każdego z Was. Ja tymczasem wiem co trzeba poprawić i jaką formę temu nadać. Niestety raczej rzadko noszę ze sobą lustrzankę, częściej to smartfon dokumentuje, stąd nie zawsze odpowiednia jakość zdjęć, ale i nad tym popracuję. Jeżeli chcecie aby coś opisać, coś Was intryguje, proszę o kontakt. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń