Łączna liczba wyświetleń

środa, 4 maja 2011

Korowód chili (tłum. czyli) - wesołe jest życie... studenta!

     Działo się dzisiaj, oj działo się. Pogrążony jeszcze w maraźmie Lublin obudził się w rytmie muzyki i radosnym krzyku lubelskich studentów. Teraz dokładnie widać, że to właśnie studentami Kozi Gród stoi. I cóż, że nie mogłem przebić się na drugą stronę Alei Racławickich ;-) , dla takiego wesołego spektaklu warto było, a i parę filmów ku uciesze internetowej gawiedzi poniżej, a powyżej zdjęcie zamieszczam...
   
 
    Nie wszystkich przedstawicieli absolwentów naszych szacownych uczelni udało mi się sfilmować ale większość się tutaj znalazła.
     I jak w tytule parafrazując Kabaret Starszych Panów- wesołe jest życie... studenta ha ha!
   
     
cdn... na bbehemon (youtube)

2 komentarze:

  1. Czyżby Lublin chciał przejąć juvenaliową pałeczkę od miasta Kraka? Lubelscy studenci muszą się jeszcze wiele nauczyć od kolegów z krakowskich uczelni;)Swoją drogą, zauważyłam, że od paru lat studentom w Krk. brak iskrzących humorem pomysłów w zabawę. Lenistwo, czy coraz bardziej odczuwalne ograniczenia... umysłowe?

    OdpowiedzUsuń
  2. Diablolica,Lublin ma swoje Kozienalia od wielu już
    lat. 40 lat temu(o matko jedyna) latałam z grupą kolegów ubrana w ojca piżamę w paski i zbierałam datki do jego kapelusza podczas gdy koledzy grali wesoło na czym się dało...

    OdpowiedzUsuń