Łączna liczba wyświetleń

środa, 19 września 2012

Lubelskie chwile

     Wziąłem trochę urlopu od bloga o Lublinie. Oczywiście nic się nie zmieniło, jest moją podstawą i moim fundamentem, pomimo koncentracji na stronie www.oLublinie.pl, z której chciałbym uczynić serwis kulturalny dla Was - przy Waszym udziale, jednak chętnych na pisanie pro publico bono - brakuje. 
   Co do mnie, miałem chwile zwątpienia, bo niestety moją lustrzankę cyfrową trafił... . Ergo zdjęcia będą wykonywane i zamieszczane tylko z aparatu telefonu komórkowego, ewentualnie znajdzie się tu materiał z kamery bez cyfrowej obróbki.
     Tym nie mniej aparat w komórce nie jest najgorszy i na potrzeby internetu wystarczający, a jego automatyka dosyć ciekawa. Staram się patrzeć na tą zaistniałą sytuację ze strony szklanki na wpół pełnej - tak jest mi po prostu lepiej i chyba tak trzeba.
     Z ostatnich kilku wrześniowych dni, zamieszczam zdjęć parę oczywiście z Lublina.

 Plac Litewski i jak mi się wydaje jeden z ostatnich tak ciepłych dni. Zdjęcie to przypomina mi trochę kartki pocztowe z czasów "słonecznego socjalizmu".


Odremontowana figura anioła z prawosławnego nagrobka - cmentarz przy ul. Lipowej


Krakowskie Przedmieście, chyba fragment łatwo rozpoznawalny

     I tak, materiału nie brakuje, gorzej z czasem, a raczej brakiem czasu. Cóż, blog jednak stał się moim nałogiem, muszę tu wracać :) przynajmniej dla samego siebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz