Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 14 czerwca 2011

Wrzuciłeś Grzesiu list do skrzynki (...)?

- Wrzuciłeś Grzesiu list do skrzynki, jak prosiłam?
- List, proszę cioci? List? Wrzuciłem, ciociu miła!
- Nie kłamiesz, Grzesiu? Lepiej przyznaj się kochanie!
- Jak ciocię kocham, proszę cioci, że nie kłamię!
(...)
A jak wrzucałem list do skrzynki,
To przechodził tatuś Halinki
I jeden oficer też wrzucał,
Wysoki - wysoki,Taki wysoki, że jak wrzucał, to kucał,
I jechała taksówka... i trąbił autobus,
(...)
Julian Tuwim "O Grzesiu kłamczuchu i jego cioci" - fragment

Mimowolnie uśmiechnąłem się obserwując zmagania Pana przy bankomacie na 3go Maja, bo jakby nie było musiał mi przez głowę przelecieć wiersz Juliana Tuwima ze szczególnie tkwiącym mi w pamięci obrazkiem Pana oficera ze szkolnego podręcznika, co jak wrzucał to kucał.
Cóż, niefortunne umiejscowienie od wschodu ściany "ze skrzynką" i wysokość 1 metra robią swoje. Bankowi oczywiście gratulujemy. Z drugiej strony to powinna być naturalna pozycja każdego klienta banku (wrodzonego kłamczucha). Pobierając pieniążki lub zwracając się do banku" należałoby się zgarbić w pokorze lub co najmniej przyklęknąć - "pozdrawiam" w tym miejscu Getinbank, który znany jest z fachowej i "miłej" obsługi posprzedażnej.
Tak, pozycja wymuszona wchodzi w nawyk. Zdjąć jeszcze ćapkę!

1 komentarz:

  1. wysokość bankomatu dostosowana dla osób niepełnosprawny! na świecie to norma, 1 bankomat wyżej drugi niżej

    OdpowiedzUsuń