Łączna liczba wyświetleń

sobota, 4 czerwca 2011

Poddajemy się?

Dzisiejszego ranka wybrałem się na spacer w czasie którego rzucił mi się w oczy rząd białych flag na całej długości deptaka. Poddajemy się...przemknęło mi po głowie. Ale komu i dlaczemu jak to mawiał Czesio z Władców Much.

Przyjrzałem się jednej z nich. I co? Napis głosi; "Lublin 2016 Europejska Stolica Kultury Kandydat". Jaki mądry wpadł na taki absurdalny pomysł nikomu i niczemu nie służący? Może warto "mówić o tym" w innych miastach, w miejscach gdzie to ma sens? Chyba już wszyscy w Lublinie wiemy, że startujemy i walczymy o ten tytuł. Tymczasem bardziej mi to wygląda na promocję samych radnych, którzy chcą pokazać mieszkańcom jak bardzo o to zabiegamy.
Dla mnie to bardziej przypomina zagrodę, w której co byśmy nie robili to nikt o tym się nie dowie bo płot u nas za wysoki i ciężko tu zajrzeć.
Dobra rada - weźcie te flagi panowie radni - każdy po jednej i jedzcie z nimi pomachać tam gdzie trzeba.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz