Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 31 października 2016

Żegnaj Koziołku!


   Koziołek odchodzi. Lubelska Spółdzielnia Spożywców Społem z dniem 1 listopada 2016 roku zamyka popularne delikatesy w centrum miasta przy zbiegu ulic Lipowa - Krakowskie Przedmieście. 


    Ten popularny "blaszak" zapadł nam dobrze w pamięć, przez tyle lat stał się nieodłącznym elementem miejskiego krajobrazu.


   Zupełnie nieprzystający do wojewódzkiego miasta jakim jest Lublin, usytuowany w jego ścisłym centrum. Jednak.. jest mi go trochę żal. Sklep miał swój klimat, a oferowane artykuły zawsze były dobrej jakości. 


    Kupując w "Koziołku" w gratisie dostawaliśmy "domową" atmosferę przy zakupach, było tu po prostu inaczej. Bez zadęcia.


    W rozmowie z pracownikami, powiedziano mi, że powstanie tu "jakiś biurowiec". Zapytałem, czy "Koziołek" tu wróci? - To raczej mało prawdopodobne, usłyszałem.
     Szkoda. Żegnaj Koziołku!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz