Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 12 kwietnia 2018

Krasnal w bramie


     Blog Lublin chwilowo spowolnił swoją działalność i to nie za sprawą sezonu jesienno -  zimowego, który mamy już za sobą.  Przeciwnie. Te pory roku w Lublinie są równie atrakcyjne pod względem zdjęciowym jak i pozostałe. Złożyło się na to wiele innych okoliczności, a w głównej mierze moja nowa praca zawodowa, która absorbuje mnie od rana do wieczora. Aby jednak Blog Lublin żył, postaram się systematycznie zamieszczać ciekawe rzeczy związane z Lublinem, bo tych przecież nie brakuje! 
      Ten krasnal z bramy przy ulicy Sądowej w Lublinie po raz kolejny do mnie przemówił, a że stary, pewnie swoje wie i wiele już widział. Nie wypada go ignorować!

3 komentarze:

  1. Jestem etnografem, choć dawno temu emerytowanym, ale nawyki pozostają. Ucieszyłam się, gdy zobaczyłam krasnala. Myślę, że ktoś powinien zdokumentować lubelskie "odboje" (taka jest fachowa nazwa), to ginący już obraz tamtych lat. Wiem, że w Warszawie nawet napisano na ten temat pracę doktorską! Pozdrawiam Anna Winner

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie znajduje się ten krasnal ???

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem tego, jak został przedstawiony temat w artykule. Wchodząc na stronę liczyłem, że uda mi się dowiedzieć czegoś więcej i się nie zawiodłem. Czytając podobne wpisy w sieci można się pogubić…

    OdpowiedzUsuń